Asutatud on ISO tehniline komitee ISO/TC 352 “Digiturundus”

TippaPatt/Shutterstock.com
Rahvusvahelises Standardimisorganisatsioonis ISO on asutatud tehniline komitee ISO/TC 352 „Digiturundus” (Digital Marketing)🡭, mille sekretariaati haldab Hiina standardimisorganisatsioon SAC.
Komitee eesmärgiks on pakkuda digiturundusega tegelevatele organisatsioonidele ja spetsialistidele terminoloogia, nõuete, juhiste, tavade, tööriistade ja meetodite standardeid.
Esialgne planeeritavate koostatavate standardite loetelu on järgmine:
- Digital marketing — Vocabulary (Deliverable type: IS)
- Digital marketing — Principles and framework (Deliverable type: IS)
- Digital marketing — Live streaming marketing (Note: Maintenance of ISO/IWA 41:2023) (Deliverable type: TS)
- Digital marketing — Search Engine Optimization (SEO) marketing (Deliverable type: TS)
- Digital marketing — Pay-per-Click Advertising (PPC) marketing (Deliverable type: TS)
- Digital marketing — Social media marketing (Deliverable type: TS)
- Digital marketing — AI marketing (Deliverable type: TS)
- Digital marketing — Analytics indicators and measurement (Deliverable type: IS)
- Digital marketing — Hybrid marketing strategy (Deliverable type: TR)
- Digital marketing — Transformation of digital marketing management (Deliverable type: TR)
Hetkel puudub antud valdkonnaga seotud Eesti komitee. Osalemine ISO tehnilistes komiteedes on võimalik Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskuse vahendusel olemasoleva või uue Eesti komitee kaudu. Hetkel on Eestis uue komitee loomise vastu huvi üles näidanud kuus osapoolt.
Täiendava teabe saamiseks on kontaktisikuks Triin Pukk.